Skip til primært indhold

Nu starter vaccinationssæsonen

Fra i dag åbner Esbjerg og Grindsted Sygehus dørene for årets vaccinationer mod COVID-19 og influenza. Vaccinationssæsonen løber fra 1. oktober til 20. december 2024 og er omfattet alle danskere over 65 år samt udvalgte grupper under 65 år.

Er du i målgruppen kan du bestille tid til vaccination via hjemmesiden www.vacciner.dk og derefter møde op på én af sygehusets to adresser – se herunder. Husk, at der ikke er drop-in.

• På Esbjerg Sygehus er adressen: Haraldsgade 12 (i mødelokalerne D01 og D02). Åbningstiderne er mandag, tirsdag, fredag og lørdag kl. 8.20-15.20, torsdag kl. 10.20-17.20 og onsdag + søndag lukket.
  • På Grindsted Sygehus er adressen: Vesterbrogade 9-11 (i de gamle lægevagt-lokaler). Åbningstiderne er onsdage kl. 9.20-14.30.

Ud over de to adresser er der cirka 63 andre vaccinationssteder i regionen. Se kortet over vaccinationssteder.

Husk i øvrigt at møde til tiden – dog max 10 minutter før, du skal vaccineres.

Vi glæder os til at se dig!

APPFWU01V